یک برند شخصی بسازیم
یک برند شخصی بسازیم
تا به حال به اهمیت برند شخصی فکر کرده اید؟
اگر شما تمام وقت خود را صرف ساخت برند برای یک محصول کنید، مثل این است که شما تمام تخممرغهای خود را در یک سبد
قرار دادهاید و با از بین رفتن آن سبد یا برند، شما به طور کامل از دور خارج میشوید.
در دورانی که محصولات میآیند و میروند برای ماندن در طول تاریخ، باید برند شخصی ایجاد کرد.
وقتی برند محصول از بین برود هیچ چارهای جز شروع از ابتدا وجود ندارد ولی یک برند شخصی همیشه وجود برقرار است.
یک نام تجاری قوی شما را همیشه دو گام جلوتر قرار میدهد و با اطمینان بیشتری میتوانید ریسکپذیر باشید.
به هر حال، هر چیزی طرف تاریکی هم دارد. ایجاد یک برند شخصی خطراتی هم دارد.
اگر محصولی که تولید میکنید،با تفکرات برند شخصی شما فاصله داشته باشد، به ایجاد بیاعتمادی منجر میشود.
علاوه بر این، ایجاد دو برند مرتبط به خود زمان میبرد.
۴ گام برای ساخت یک برند شخصی
آنچه به آن علاقه دارید را کشف کنید.
باید به این سوالات پاسخ دهید: چه تخصصی دارید؟ اینکه شما چه ویژگیای دارید و چگونه میتواند به ارائه ارزش به دیگران منجر شود؟
شخصیتی منحصر به فردی بسازید.
مانند شخص دیگری نباشید. شما باید متفاوت باشید. دامنهای شبیه به com و ایجاد یک وبسایت که هر آنچه در مورد خود کشف کردهاید
را در آن بنویسید.
میتوانید از سایتی مثل Knowem استفاده کنید و نام خود و تمامی شبکههای مرتبط به خود را در آن ثبت کنید.
با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.
نام خود را به آنها بگویید تا در شبکههای اجتماعی شما را دنبال کنند. همچنین میتوانید مقالات جدید خود را برای آنها ارسال کنید.
هر کاری که به ایجاد ارتباط مثبت با محصول و برند شخصی شما میشود انجام دهید.
برند خود را حفظ کنید.
توجه به آنچه افراد در مورد شما میگویند و پاسخ مناسب میتواند به شما کمک کند.
همیشه به یاد داشته باشید برای حفظ کسب و کارتان باید برند خود را حفظ کنید.
در طول توسعه برندینگ شحصی معجزهای اتفاق نمیافتد ولی اگر شما اراده داشته باشید نتایج آن را در عرض چند ماه میبینید.
فقط به یاد داشته باشید همه چیز به محصول خوب بستگی دارد. اگر محصول شما مناسب نیست پس آن را ارئه نکنید.