مهر ۰۳ ۱۳۹۶ ۰comment
مدیریت ریسک درکسب و کار

مدیریت ریسک درکسب و کار

⁠⁣⁣مدیریت ریسک درکسب و کار

مدیریت ریسک درکسب و کار :ریسک امری واقعی است و یک مانع واقعی برای فروش.

🔹 بیشتر اوقات فروشنده‌ها ریسک را با اعتراض اشتباه می‌گیرند و همچنان اصرار می‌کنند که معامله را تمام کنند.

🔹 ریسک‌ها احساسات درونی هستند که در ذهن خریدار به طور منطقی مورد قضاوت قرار می‌گیرند و توجیه می‌شوند.

🔹 هیچ راه علاج «مشخصی» که برای همه موقعیت‌ها بشود از آن استفاده کرد وجود ندارد پس مراحل زیر را انجام دهید:

🔹 ریسک‌های مرتبط با محصولتان را مشخص کنید و مطابق با آن‌ها، از بین‌ برنده‌ها یا حتی بازدارنده‌های ریسک را فراهم کنید.

🔹 آن‌های را روی مشتری‌هایی که بدون به زبان آوردن هیچ دلیلی مقاومت می‌کنند امتحان کنید و در توضیح و شفاف‌سازی آن‌ها مسلط شوید .

⚡️بدون ریسک چیز زیادی نصیب نمی‌شود.

🔹 درمورد شما فروشندگان نیز هر فروشنده‌ای که حاضر به ریسک کردن نیست، باید از این شغل بیرون بیاید.

🔹 ریسک نه فقط در هنگام قطعی کردن معامله، بلکه در پیدا کردن مشتری، در تماس گرفتن با او، در مبارزه با رقبا،

در پیگیری‌های خلاقانه و در تک‌تک جنبه‌های فروش حضور دارد و آدم‌هایی که مایل به ریسک کردن نیستند،

معمولا بازی را به آن‌هایی که حاضر به این کار هستند، می‌بازند.

🔹 مسئله ریسک مسئله ظریفی است و فقط بهترین فروشنده‌ها آن را درک می‌کنند و تحت کنترل خود درمی‌آورند.

🔹 اگر این کار را نکنید، ریسک بزرگتر وجود دارد این ریسک که رقیب شما را از صحنه بیرون کند.

لطفا برای حمایت از ما عضو کانال تلگرامی ما شوید .

https://t.me/chabokbehkam

 

دیدگاه خود را وارد کنید