برندسازی و مدیریت برند
برندسازی و مدیریت برند :تمامی برندهای بزرگ دنیا برای موفقیت های خود ویژگیهای منحصر به فردی داشتهاند.
کاملا واضح است که حرکت به سمت مسیر میلیاردی شدن در هر چیزی بسیار دشوار و نیازمند فداکاریهای بسیاری است.
هنگامی که شما تصمیم گرفتید که میتوانید خود را وقف سرمایه گذاری در یک کمپین تجاری کنید،
در این زمان است که واقعا شما میتوانید بگویید که در مسیر ساخت یک برند میلیاردی هستید.
چه چیزی کمپانی بنتلی و مرسدس بنز را از هوندا و تویوتا جدا میکند؟ در اینجا به برخی کارهایی که این مارکهای محبوب را
موفق میکند، می پردازیم.
۱. توجه داشتن به جزئیات
استیوجابز همواره میگفت “طراحی فقط این نیست که یک ابزار چه شکلی است و چه حسی را انتقال میدهد،
بلکه طراحی، چگونگی کار و عملکرد آن است.
” کلمهای دقیقتر برای توصیف این نکته، دقیق بودن یا فکور بودن برای تجربه مشتریانتان است.
با پیشبینی چیزهای کوچکی که میتواند مانع تجربه کاربر شود و پیدا کردن راهحلهای نوآورانه و آسان برای این موانع، نشانه یک برند میلیاردی است.
۲٫ نظرسنجیها را نادیده نگیرید
نظرسنجیها میتوانند به طور چشمگیری بازگشت سرمایه برخی از سرمایهگذاریهایی که شما بر روی یک برند کردهاید
را بهبود ببخشند. نظرسنجیها بخش مهمی از کمپینهای تجاری هستند.
نظرسنجیها به شما امکان میدهند تا ادراک عمومی و واکنش به تلاشهای برند خود را دقیقا مشخص کنید و اینکه آگاهی
برای هرگونه بهبودی که میخواهید بر روی برند خود اعمال کنید، ضروری است.
۳٫ بر عوامل بصری آنلاین تسلط پیدا کنید
ایجاد جذابیت بصری برند شما میتواند باعث موفقیت یا شکست برند شما شود.
کمک بصری تاثیر زیادی بر بهینه سازی موتور جست و جو و مشارکت بازدیدکنندگان دارد.
۴٫ از افراد تاثیرگذار استفاده کنید
در آب و هوای فعلی دنیای تجارت، برندسازی به معنای ارتباط با شخصیتها محبوب یا غیر رسمی که تاثیرگذاران نامیده میشوند، است.
بسترهای نرمافزاری مانند اینستاگرام برای برندسازی بسیار حیاتی هستند زیرا اینگونه نرمافزارها افرادی با منافع، احساسات،
نگرشهای یکسان و دارای سطح بالای اعتماد نسبت به شخصی مشهور و خاص هستند که میتواند این اعتماد و منافع را به نتایجی
بسیار مثبت برای برندسازی تبدیل کند.
۵٫ خدمات مشتریان نمونه و منحصر به فرد
پوشش تمام قسمتهای اساسی در ساخت یک برند عالی و خدمات مشتریان به عنوان یکی از ستونهای اصلی ساخت یک برند
محسوب میشوند.
اگر شما در مورد این فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید خدمات مشتریان بخشی است که بیشترین تعاملات فردی را دارا است،
بنابراین مقدار خوب بودن خدمات مشتریان شما در سر و کار داشتن با مشتریانتان، نفوذ بسیاری بر عقاید آنها نسبت به برند شما
خواهد داشت.
مشتریان به احتمال زیاد یک تصویر یا احساسی را که از سر و کار داشتن با یک نماینده سرویس مشتریان در ذهن خود دارند را به کل
برند شما ربط خواهند داد، بنابراین این موضوع به صورت دو برابر مهم است که شما یک رویکرد تنظیم شده و جامع نسبت به خدمات
مشتریان برند خود داشته باشید.
ادامه مطلب …
برندسازی و مدیریت برند
برندسازی و مدیریت برند