برای افزایش فروش در بازار رقابتی چه کنیم
📌برای پیشرفت در بازار رقابتی و در واقع ازبین نرفتن بیزینس، محصولتان باید حداقل در چهار حوزه متفاوت و برتر باشد:
✅ کیفیت بهتر:
کیفیت توسط مشتریان تعریف میشود. مشتری شما چه تعریفی از کیفیت دارد؟
دقیقا به دنبال چه چیزی است؟ اصلا مشتری شما فرق محصول باکیفیت یا بی کیفیت را می داند؟ (باید مشتری خود را به خوبی بشناسید)
✅ نتایج سریعتر و بهتر:
اینکه محصول یا خدمت شما نتایج و منافعی را سریعتر از رقبا ارائه میدهد،
چه تغییری در زندگی و کار مشتری ایجاد میکند؟ مثلا شما یک پروژه ساختمانی را قبول می کنید
و زودتر از دیگران تحویل می دهید. این باعث می شود مشتریان به شدت برای شما تبلیغ کنند!
✅ ارزانتر:
محصول شما میتواند ازنظر قیمت و از نظر هزینه درازمدت مالکیت، ارزانتر از محصولات رقبا باشد.
امروزه در شرایط رکود ایران این مورد بسیار تاثیرگذار است. باید در حد توان قیمت را پایین تر بیاورید تا همواره جزو پرفروش های بازار بمانید.
✅ سادهتر و مناسبتر:
مشتریان تنبل هستند و همیشه محصول یا خدمتی را ترجیح میدهند که استفاده از آن راحتتر باشد.
البته این تنبلی به نفع شماست و شما می توانید از طریق تامین نیازهایی مثل ارسال کردن، کادو کردن
و … بخشی از کارهای جانبی فروش خود را بجای مشتری انجام دهید.
لطفا برای حمایت از ما عضو کانال تلگرامی ما شوید .